Resident Evil 4 remake’in satışları 4 milyonu geçti

Yazılım Nis 08, 2023 Yorum Yok
Yayıncılığını ve geliştiriciliğini Capcom’un yaptığı tanınan seri Resident Evil’ın dördüncü oyununun remake versiyonundan yeni bir haber geldi.

Satışları 4 Milyonu Geçti

Geçtiğimiz saatlerde paylaşılan haberlere nazaran Resident Evil 4 remake’in fizikî ve online satışları 4 milyonu geçmiş durumda. Oyunun çıkışından birkaç gün sonra ön siparişlerle Bir arada 3 milyonu geçtiği açıklanmıştı. Yani yaklaşık olarak birinci iki haftada 1 milyon satmış diyebiliriz.

Resident Evil 4 remake hakikaten de son devrin en başarılı oyunlarından birisi. Umuyoruz ki satış konusunda başarısı devam eder ve Capcom’dan bu biçim başarılı oyunlar görmeye devam ederiz. Resident Evil 4 remake incelememizi burada bulabilirsiniz.

Resident Evil 4 Hakkında

Hayatta kalmak yalnızca başlangıç.

Raccoon City’deki biyolojik felaketin üzerinden altı Yıl geçti. Olaydan kurtulanlardan biri olan Casus Leon S. Kennedy, liderin kaçırılmış kızını kurtarmaya gönderildi. Leon, kızın izini Irak bir Avrupa köyüne kadar takip etti. Buradaki yerlilerde müthiş derecede yanlış giden bir şeyler Mevcut ve hayat, vefat, dehşet ve arınmanın bir ortaya geldiği bu yürekli kurtarma ve endişe öyküsünde perdeler açılıyor.

Modernleştirilmiş oynanış, tekrar yapılandırılmış bir hikaye ve nihayet derece ayrıntılı grafikleri ile Resident Evil 4, sanayinin mihenk taşlarından birinin yine doğmasını sağlıyor.

Hayatta kalma dehşet cinsinde ihtilal niteliği taşıyan kabusu tekrar yaşayın.